#kulitberminyak Instagram Photos & Videos

kulitberminyak - 721.6k posts

Top Posts

  • 5BAHAN NI BOLEH PULIHKAN KULIT KUSAM .
.
1. BERAS 
Blender beras sampai halus. Campur bersama 2 sudu madu. Jadikan seperti scrub, pelahan-lahan scrub muka untuk menyingkirkan kulit mati penyebab kulit kusam. .
.
2. YOGURT 
Campur 2 sudu yogurt asli dengan 1 cawan oat, Gaul rata dan sapu pada wajah 2-3x seminggu. Yogurt boleh melembabkan dan boleh mencerahkan wajah yang kusam.
.
3. TIMUN 
Buat toner timun, campur dengan sedikit perahan air lemon dan madu. Spray pada wajah pagi dan malam sebelum tidur. Wajah akan nampak lebih bermaya dan fresh. .
.
4. KENTANG 
Potong ketang halus-halus dan gosokan getah kentang pada wajah. Kentang boleh berfungsi untuk menyingkirkan kulit mati dan mencerahkan wajah secara semula jadi. .
.
5. KELAPA
Dapatkan hampas kelapa, campur bersama dengan putih telur. Gaul rata dan jadikan masker pada wajah. Untuk dapat hasil cepat kena buat lebih kerap.
.
Tapi kalau nak cepat lagi. Boleh cuba rs serum. Kebetulan abah sedang edarkan sample percuma untuk hampa try. Sapa nak? Komen "NAK" kat bawah na.
.
. 
#rstimun #rscucumber #skincareorganik #organik #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs
  • 5BAHAN NI BOLEH PULIHKAN KULIT KUSAM .
    .
    1. BERAS
    Blender beras sampai halus. Campur bersama 2 sudu madu. Jadikan seperti scrub, pelahan-lahan scrub muka untuk menyingkirkan kulit mati penyebab kulit kusam. .
    .
    2. YOGURT
    Campur 2 sudu yogurt asli dengan 1 cawan oat, Gaul rata dan sapu pada wajah 2-3x seminggu. Yogurt boleh melembabkan dan boleh mencerahkan wajah yang kusam.
    .
    3. TIMUN
    Buat toner timun, campur dengan sedikit perahan air lemon dan madu. Spray pada wajah pagi dan malam sebelum tidur. Wajah akan nampak lebih bermaya dan fresh. .
    .
    4. KENTANG
    Potong ketang halus-halus dan gosokan getah kentang pada wajah. Kentang boleh berfungsi untuk menyingkirkan kulit mati dan mencerahkan wajah secara semula jadi. .
    .
    5. KELAPA
    Dapatkan hampas kelapa, campur bersama dengan putih telur. Gaul rata dan jadikan masker pada wajah. Untuk dapat hasil cepat kena buat lebih kerap.
    .
    Tapi kalau nak cepat lagi. Boleh cuba rs serum. Kebetulan abah sedang edarkan sample percuma untuk hampa try. Sapa nak? Komen "NAK" kat bawah na.
    .
    .
    #rstimun #rscucumber #skincareorganik #organik #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs
  • 2,523 245 19 March, 2019
  • Siapa ada masalah Eye Bag @ Mata panda? .
Ni tutorial yang mudah dan berkesan untuk hampa. .
.
Bahan :
1/2 biji timun
4 sudu madu
Kapas muka
.
.
Blender timun sampai lumat, kalau masa nak blender tu susah sikit, hampa boleh tambah air sikit na. .
Lepas dah blender , masukan 4 sudu madu. Gaul rata dan celupkan kapas muka dalam air timun tadi. Buat berpasang pasang na. Sebab kita nak pakai untuk 2 belah mata. Kalau nak pakai untuk 3 hari. Kena guna 6 kapas muka.
.
.
Lepas celup simpan dalam plastik macam video abah ni. Boleh beli kat kedai RM2 ada macam macam warna. .
Simpan dalam peti sejuk beku. selepas dah beku dalam 3-4jam dah boleh pakai.
.
Pakai sebelah malam sebelum tidur, biar pada mata dalam 3-5 minit. Lepas tu boleh usap kapas tadi pada seluruh muka.
.
.
Kelebihan lain , boleh kecutkan jerawat, kurangkan muka berminyak dan kering dan sesuai untuk kurangkan sunburn.
.
yang ada masalah kulit kering dan berminyak , cuba komen "me" . Abah nak bagi try free ja rs cucumber.
.
.
.  #rstimun #rscucumber #skincareorganik #organik #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs
  • Siapa ada masalah Eye Bag @ Mata panda? .
    Ni tutorial yang mudah dan berkesan untuk hampa. .
    .
    Bahan :
    1/2 biji timun
    4 sudu madu
    Kapas muka
    .
    .
    Blender timun sampai lumat, kalau masa nak blender tu susah sikit, hampa boleh tambah air sikit na. .
    Lepas dah blender , masukan 4 sudu madu. Gaul rata dan celupkan kapas muka dalam air timun tadi. Buat berpasang pasang na. Sebab kita nak pakai untuk 2 belah mata. Kalau nak pakai untuk 3 hari. Kena guna 6 kapas muka.
    .
    .
    Lepas celup simpan dalam plastik macam video abah ni. Boleh beli kat kedai RM2 ada macam macam warna. .
    Simpan dalam peti sejuk beku. selepas dah beku dalam 3-4jam dah boleh pakai.
    .
    Pakai sebelah malam sebelum tidur, biar pada mata dalam 3-5 minit. Lepas tu boleh usap kapas tadi pada seluruh muka.
    .
    .
    Kelebihan lain , boleh kecutkan jerawat, kurangkan muka berminyak dan kering dan sesuai untuk kurangkan sunburn.
    .
    yang ada masalah kulit kering dan berminyak , cuba komen "me" . Abah nak bagi try free ja rs cucumber.
    .
    .
    . #rstimun #rscucumber #skincareorganik #organik #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs
  • 4,828 276 16 February, 2019

Latest Instagram Posts

  • MASALAH PORI BESAR??
.
.

Kalau tengok muka sendiri dekat cermin dan nampak pori muka besar jangan ambil mudah okay!
.
.

Sebab nanti kulit muka akan jadi kasar dan jerawat senang sangat nak tumbuh. .
.

Jadi, nak buat apa utk kecilkan pori? Cuci muka dengan cleanser dengan cara yang betul sebab kalau tak cuci muka dengan betul, pengumpulan minyak pada kulit muka akan menyebabkan pori2 tersumbat dan membuatkan pori2 kelihatan lebih besar.
.
.

Cuba dear pakai Bougas Beauty Advanced Serum. Ye syg serum tak boleh hilangkan pores tapi dengan adanya Bougas Beauty Advanced Serum boleh membantu untuk kecilkan pores. .
.

Percaya atau tak? Cuba dulu okay and i yakin you akan puas hati dengan hasilnya 💕
.
. 📲 Whatsapp 0137760253 to purchase or you can just click on the link provided at my bio okay 💕
  • MASALAH PORI BESAR??
    .
    .

    Kalau tengok muka sendiri dekat cermin dan nampak pori muka besar jangan ambil mudah okay!
    .
    .

    Sebab nanti kulit muka akan jadi kasar dan jerawat senang sangat nak tumbuh. .
    .

    Jadi, nak buat apa utk kecilkan pori? Cuci muka dengan cleanser dengan cara yang betul sebab kalau tak cuci muka dengan betul, pengumpulan minyak pada kulit muka akan menyebabkan pori2 tersumbat dan membuatkan pori2 kelihatan lebih besar.
    .
    .

    Cuba dear pakai Bougas Beauty Advanced Serum. Ye syg serum tak boleh hilangkan pores tapi dengan adanya Bougas Beauty Advanced Serum boleh membantu untuk kecilkan pores. .
    .

    Percaya atau tak? Cuba dulu okay and i yakin you akan puas hati dengan hasilnya 💕
    .
    . 📲 Whatsapp 0137760253 to purchase or you can just click on the link provided at my bio okay 💕
  • 1 1 13 minutes ago
  • .
JUAL GLUMORY BEAUTY DRINK | WA: 0859113527127
.
Glumory adalah minuman kecantikan yang yang sangat bekhasiat untuk menambah kecantikan dan tampak lebih muda.
.
➡ Apa saja manfaat dari Glumory❓❓❓
✅ Membuat kulit lebih cantik berseri
✅ Mengurangi garis-garis halus, keriput, dan membuat kulit lebih kenyal
✅ Mengencangkan bokong & payudara serta pangkal lengan
✅ Menghilangkan bekas jerawat, flek hitam, kantung mata
✅ Membantu mencerahkan kulit
✅ Merawat dan menutrisi kulit dari dalam sebagai anti oksidan
✅ Memperlambat penuaan dini pada kulit badan dan wajah
✅ Kulit sehat, cerah, bersinar dan putih alami
✅ Membantu menyamarkan flek hitam dan meratakan warna kulit
✅ Membantu proses regenerasi sel-sel kulit
✅ Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat penyembuhan
✅ Menjaga kekebalan tubuh dari berbagai penyakit
.
👉 Glumory terbuat dari bahan-bahan berkualitas yang sangat baik untuk kecantikan serta kesehatan.
👉 Kandungan yang ada pada Glumory:
✔ L- Glutathione
✔ Marine collagen
✔ Bubuk strawberry
✔ Susu creamer
✔ Gula
✔ Perasa
✔ Premix vitamin dan bahan-bahan berkualitas lainnya
.
Anda tidak perlu khawatir, Glumory ini sangat aman dan tidak menimbulkan efek samping. Sudah banyak orang yang menggunakan Glumory dan merasakan manfaatnya...
.
Harga Glumory,
Rp.350.000/BOX
(belum termasuk ongkir)
Promo subsidi/freeongkir silahkan hubungi CS kami.
.
FORMAT CARA ORDER VIA WA:
NAMA# Alamat Lengkap+Kecamatan+Kota+Kode Pos# Jumlah
.
.
.
#glumorywhitening #glumoryindonesia #kulitsensitif #glumoryskincare #kulithaluslicin #glumorystore #glumoryku #glumorybandung #jerawatpasir #glumoryoriginal #bekasjerawat #glumorymurah #parutjerawat #jerawatkecut #glumory #kulitberminyak #glumorytips #kulitlicin #kulitberjerawat #glumoryshopee #glumoryasli
  • .
    JUAL GLUMORY BEAUTY DRINK | WA: 0859113527127
    .
    Glumory adalah minuman kecantikan yang yang sangat bekhasiat untuk menambah kecantikan dan tampak lebih muda.
    .
    ➡ Apa saja manfaat dari Glumory❓❓❓
    ✅ Membuat kulit lebih cantik berseri
    ✅ Mengurangi garis-garis halus, keriput, dan membuat kulit lebih kenyal
    ✅ Mengencangkan bokong & payudara serta pangkal lengan
    ✅ Menghilangkan bekas jerawat, flek hitam, kantung mata
    ✅ Membantu mencerahkan kulit
    ✅ Merawat dan menutrisi kulit dari dalam sebagai anti oksidan
    ✅ Memperlambat penuaan dini pada kulit badan dan wajah
    ✅ Kulit sehat, cerah, bersinar dan putih alami
    ✅ Membantu menyamarkan flek hitam dan meratakan warna kulit
    ✅ Membantu proses regenerasi sel-sel kulit
    ✅ Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat penyembuhan
    ✅ Menjaga kekebalan tubuh dari berbagai penyakit
    .
    👉 Glumory terbuat dari bahan-bahan berkualitas yang sangat baik untuk kecantikan serta kesehatan.
    👉 Kandungan yang ada pada Glumory:
    ✔ L- Glutathione
    ✔ Marine collagen
    ✔ Bubuk strawberry
    ✔ Susu creamer
    ✔ Gula
    ✔ Perasa
    ✔ Premix vitamin dan bahan-bahan berkualitas lainnya
    .
    Anda tidak perlu khawatir, Glumory ini sangat aman dan tidak menimbulkan efek samping. Sudah banyak orang yang menggunakan Glumory dan merasakan manfaatnya...
    .
    Harga Glumory,
    Rp.350.000/BOX
    (belum termasuk ongkir)
    Promo subsidi/freeongkir silahkan hubungi CS kami.
    .
    FORMAT CARA ORDER VIA WA:
    NAMA# Alamat Lengkap+Kecamatan+Kota+Kode Pos# Jumlah
    .
    .
    .
    #glumorywhitening #glumoryindonesia #kulitsensitif #glumoryskincare #kulithaluslicin #glumorystore #glumoryku #glumorybandung #jerawatpasir #glumoryoriginal #bekasjerawat #glumorymurah #parutjerawat #jerawatkecut #glumory #kulitberminyak #glumorytips #kulitlicin #kulitberjerawat #glumoryshopee #glumoryasli
  • 0 0 42 minutes ago
  • .
JUAL GLUMORY BEAUTY DRINK | WA: 0859113527127
.
Glumory adalah minuman kecantikan yang yang sangat bekhasiat untuk menambah kecantikan dan tampak lebih muda.
.
➡ Apa saja manfaat dari Glumory❓❓❓
✅ Membuat kulit lebih cantik berseri
✅ Mengurangi garis-garis halus, keriput, dan membuat kulit lebih kenyal
✅ Mengencangkan bokong & payudara serta pangkal lengan
✅ Menghilangkan bekas jerawat, flek hitam, kantung mata
✅ Membantu mencerahkan kulit
✅ Merawat dan menutrisi kulit dari dalam sebagai anti oksidan
✅ Memperlambat penuaan dini pada kulit badan dan wajah
✅ Kulit sehat, cerah, bersinar dan putih alami
✅ Membantu menyamarkan flek hitam dan meratakan warna kulit
✅ Membantu proses regenerasi sel-sel kulit
✅ Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat penyembuhan
✅ Menjaga kekebalan tubuh dari berbagai penyakit
.
👉 Glumory terbuat dari bahan-bahan berkualitas yang sangat baik untuk kecantikan serta kesehatan.
👉 Kandungan yang ada pada Glumory:
✔ L- Glutathione
✔ Marine collagen
✔ Bubuk strawberry
✔ Susu creamer
✔ Gula
✔ Perasa
✔ Premix vitamin dan bahan-bahan berkualitas lainnya
.
Anda tidak perlu khawatir, Glumory ini sangat aman dan tidak menimbulkan efek samping. Sudah banyak orang yang menggunakan Glumory dan merasakan manfaatnya...
.
Harga Glumory,
Rp.350.000/BOX
(belum termasuk ongkir)
Promo subsidi/freeongkir silahkan hubungi CS kami.
.
FORMAT CARA ORDER VIA WA:
NAMA# Alamat Lengkap+Kecamatan+Kota+Kode Pos# Jumlah
.
.
.
#glumorywhitening #glumoryindonesia #kulitsensitif #glumoryskincare #kulithaluslicin #glumorystore #glumoryku #glumorybandung #jerawatpasir #glumoryoriginal #bekasjerawat #glumorymurah #parutjerawat #jerawatkecut #glumory #kulitberminyak #glumorytips #kulitlicin #kulitberjerawat #glumoryshopee #glumoryasli
  • .
    JUAL GLUMORY BEAUTY DRINK | WA: 0859113527127
    .
    Glumory adalah minuman kecantikan yang yang sangat bekhasiat untuk menambah kecantikan dan tampak lebih muda.
    .
    ➡ Apa saja manfaat dari Glumory❓❓❓
    ✅ Membuat kulit lebih cantik berseri
    ✅ Mengurangi garis-garis halus, keriput, dan membuat kulit lebih kenyal
    ✅ Mengencangkan bokong & payudara serta pangkal lengan
    ✅ Menghilangkan bekas jerawat, flek hitam, kantung mata
    ✅ Membantu mencerahkan kulit
    ✅ Merawat dan menutrisi kulit dari dalam sebagai anti oksidan
    ✅ Memperlambat penuaan dini pada kulit badan dan wajah
    ✅ Kulit sehat, cerah, bersinar dan putih alami
    ✅ Membantu menyamarkan flek hitam dan meratakan warna kulit
    ✅ Membantu proses regenerasi sel-sel kulit
    ✅ Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat penyembuhan
    ✅ Menjaga kekebalan tubuh dari berbagai penyakit
    .
    👉 Glumory terbuat dari bahan-bahan berkualitas yang sangat baik untuk kecantikan serta kesehatan.
    👉 Kandungan yang ada pada Glumory:
    ✔ L- Glutathione
    ✔ Marine collagen
    ✔ Bubuk strawberry
    ✔ Susu creamer
    ✔ Gula
    ✔ Perasa
    ✔ Premix vitamin dan bahan-bahan berkualitas lainnya
    .
    Anda tidak perlu khawatir, Glumory ini sangat aman dan tidak menimbulkan efek samping. Sudah banyak orang yang menggunakan Glumory dan merasakan manfaatnya...
    .
    Harga Glumory,
    Rp.350.000/BOX
    (belum termasuk ongkir)
    Promo subsidi/freeongkir silahkan hubungi CS kami.
    .
    FORMAT CARA ORDER VIA WA:
    NAMA# Alamat Lengkap+Kecamatan+Kota+Kode Pos# Jumlah
    .
    .
    .
    #glumorywhitening #glumoryindonesia #kulitsensitif #glumoryskincare #kulithaluslicin #glumorystore #glumoryku #glumorybandung #jerawatpasir #glumoryoriginal #bekasjerawat #glumorymurah #parutjerawat #jerawatkecut #glumory #kulitberminyak #glumorytips #kulitlicin #kulitberjerawat #glumoryshopee #glumoryasli
  • 1 0 42 minutes ago
  • .
JUAL GLUMORY BEAUTY DRINK | WA: 0859113527127
.
Glumory adalah minuman kecantikan yang yang sangat bekhasiat untuk menambah kecantikan dan tampak lebih muda.
.
➡ Apa saja manfaat dari Glumory❓❓❓
✅ Membuat kulit lebih cantik berseri
✅ Mengurangi garis-garis halus, keriput, dan membuat kulit lebih kenyal
✅ Mengencangkan bokong & payudara serta pangkal lengan
✅ Menghilangkan bekas jerawat, flek hitam, kantung mata
✅ Membantu mencerahkan kulit
✅ Merawat dan menutrisi kulit dari dalam sebagai anti oksidan
✅ Memperlambat penuaan dini pada kulit badan dan wajah
✅ Kulit sehat, cerah, bersinar dan putih alami
✅ Membantu menyamarkan flek hitam dan meratakan warna kulit
✅ Membantu proses regenerasi sel-sel kulit
✅ Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat penyembuhan
✅ Menjaga kekebalan tubuh dari berbagai penyakit
.
👉 Glumory terbuat dari bahan-bahan berkualitas yang sangat baik untuk kecantikan serta kesehatan.
👉 Kandungan yang ada pada Glumory:
✔ L- Glutathione
✔ Marine collagen
✔ Bubuk strawberry
✔ Susu creamer
✔ Gula
✔ Perasa
✔ Premix vitamin dan bahan-bahan berkualitas lainnya
.
Anda tidak perlu khawatir, Glumory ini sangat aman dan tidak menimbulkan efek samping. Sudah banyak orang yang menggunakan Glumory dan merasakan manfaatnya...
.
Harga Glumory,
Rp.350.000/BOX
(belum termasuk ongkir)
Promo subsidi/freeongkir silahkan hubungi CS kami.
.
FORMAT CARA ORDER VIA WA:
NAMA# Alamat Lengkap+Kecamatan+Kota+Kode Pos# Jumlah
.
.
.
#glumorywhitening #glumoryindonesia #kulitsensitif #glumoryskincare #kulithaluslicin #glumorystore #glumoryku #glumorybandung #jerawatpasir #glumoryoriginal #bekasjerawat #glumorymurah #parutjerawat #jerawatkecut #glumory #kulitberminyak #glumorytips #kulitlicin #kulitberjerawat #glumoryshopee #glumoryasli
  • .
    JUAL GLUMORY BEAUTY DRINK | WA: 0859113527127
    .
    Glumory adalah minuman kecantikan yang yang sangat bekhasiat untuk menambah kecantikan dan tampak lebih muda.
    .
    ➡ Apa saja manfaat dari Glumory❓❓❓
    ✅ Membuat kulit lebih cantik berseri
    ✅ Mengurangi garis-garis halus, keriput, dan membuat kulit lebih kenyal
    ✅ Mengencangkan bokong & payudara serta pangkal lengan
    ✅ Menghilangkan bekas jerawat, flek hitam, kantung mata
    ✅ Membantu mencerahkan kulit
    ✅ Merawat dan menutrisi kulit dari dalam sebagai anti oksidan
    ✅ Memperlambat penuaan dini pada kulit badan dan wajah
    ✅ Kulit sehat, cerah, bersinar dan putih alami
    ✅ Membantu menyamarkan flek hitam dan meratakan warna kulit
    ✅ Membantu proses regenerasi sel-sel kulit
    ✅ Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat penyembuhan
    ✅ Menjaga kekebalan tubuh dari berbagai penyakit
    .
    👉 Glumory terbuat dari bahan-bahan berkualitas yang sangat baik untuk kecantikan serta kesehatan.
    👉 Kandungan yang ada pada Glumory:
    ✔ L- Glutathione
    ✔ Marine collagen
    ✔ Bubuk strawberry
    ✔ Susu creamer
    ✔ Gula
    ✔ Perasa
    ✔ Premix vitamin dan bahan-bahan berkualitas lainnya
    .
    Anda tidak perlu khawatir, Glumory ini sangat aman dan tidak menimbulkan efek samping. Sudah banyak orang yang menggunakan Glumory dan merasakan manfaatnya...
    .
    Harga Glumory,
    Rp.350.000/BOX
    (belum termasuk ongkir)
    Promo subsidi/freeongkir silahkan hubungi CS kami.
    .
    FORMAT CARA ORDER VIA WA:
    NAMA# Alamat Lengkap+Kecamatan+Kota+Kode Pos# Jumlah
    .
    .
    .
    #glumorywhitening #glumoryindonesia #kulitsensitif #glumoryskincare #kulithaluslicin #glumorystore #glumoryku #glumorybandung #jerawatpasir #glumoryoriginal #bekasjerawat #glumorymurah #parutjerawat #jerawatkecut #glumory #kulitberminyak #glumorytips #kulitlicin #kulitberjerawat #glumoryshopee #glumoryasli
  • 1 0 42 minutes ago
  • QUICK ACTION = FAST RESULTS!
.
.

If you have any skin problem, feel free to ask me okay? Have u try our serum and scrub? If not u cuba beli satu dlu ok? U tak kan tau unless u da try. Nanti dilla sendiri akan consult 💛
  • QUICK ACTION = FAST RESULTS!
    .
    .

    If you have any skin problem, feel free to ask me okay? Have u try our serum and scrub? If not u cuba beli satu dlu ok? U tak kan tau unless u da try. Nanti dilla sendiri akan consult 💛
  • 1 1 48 minutes ago
  • QUICK ACTION = FAST RESULTS!
.
.

If you have any skin problem, feel free to ask me okay? Have u try our serum and scrub? If not u cuba beli satu dlu ok? U tak kan tau unless u da try. Nanti dilla sendiri akan consult 💛
  • QUICK ACTION = FAST RESULTS!
    .
    .

    If you have any skin problem, feel free to ask me okay? Have u try our serum and scrub? If not u cuba beli satu dlu ok? U tak kan tau unless u da try. Nanti dilla sendiri akan consult 💛
  • 1 1 50 minutes ago
  • Ramai dah cuba dan puas hati ‼️ 📲0175197784 @arina_amin
  • Ramai dah cuba dan puas hati ‼️ 📲0175197784 @arina_amin
  • 5 2 52 minutes ago